وقتشه با قیمت کمتر، بیشتر بسازی!

سبد خرید

من یه سوال دارم در مورد…

ارسال محصول

بازگشت محصول

سفارشات

اشتراک برای ذخیره

سوالات برتر مشتریان

وضعیت سفارش من به چه صورت است؟

برای بررسی وضعیت سفارش خود، به بخش سفارش‌ها (ORDERS) بروید. در اینجا با موارد زیر روبرو خواهید شد:

در حال آماده‌سازی برای ارسال (PREPARING FOR SHIPMENT): این یعنی ما در حال پردازش و بسته‌بندی محصولات مورد نیاز حیوان خانگی شما هستیم. پس از ثبت سفارش، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود تا اطلاع‌رسانی شود که سفارش شما دریافت شده است. زمانی که سفارش ارسال شود، ایمیل دیگری با اطلاعات رهگیری دریافت خواهید کرد.

ارسال شده (SHIPPED): سفارش شما انبار را ترک کرده است. طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، لینک رهگیری بسته نیز برایتان نمایش داده خواهد شد.

برای بررسی وضعیت سفارش خود، به بخش سفارش‌ها (ORDERS) بروید. در اینجا با موارد زیر روبرو خواهید شد:

در حال آماده‌سازی برای ارسال (PREPARING FOR SHIPMENT): این یعنی ما در حال پردازش و بسته‌بندی محصولات مورد نیاز حیوان خانگی شما هستیم. پس از ثبت سفارش، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود تا اطلاع‌رسانی شود که سفارش شما دریافت شده است. زمانی که سفارش ارسال شود، ایمیل دیگری با اطلاعات رهگیری دریافت خواهید کرد.

ارسال شده (SHIPPED): سفارش شما انبار را ترک کرده است. طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، لینک رهگیری بسته نیز برایتان نمایش داده خواهد شد.

برای بررسی وضعیت سفارش خود، به بخش سفارش‌ها (ORDERS) بروید. در اینجا با موارد زیر روبرو خواهید شد:

در حال آماده‌سازی برای ارسال (PREPARING FOR SHIPMENT): این یعنی ما در حال پردازش و بسته‌بندی محصولات مورد نیاز حیوان خانگی شما هستیم. پس از ثبت سفارش، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود تا اطلاع‌رسانی شود که سفارش شما دریافت شده است. زمانی که سفارش ارسال شود، ایمیل دیگری با اطلاعات رهگیری دریافت خواهید کرد.

ارسال شده (SHIPPED): سفارش شما انبار را ترک کرده است. طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، لینک رهگیری بسته نیز برایتان نمایش داده خواهد شد.

برای بررسی وضعیت سفارش خود، به بخش سفارش‌ها (ORDERS) بروید. در اینجا با موارد زیر روبرو خواهید شد:

در حال آماده‌سازی برای ارسال (PREPARING FOR SHIPMENT): این یعنی ما در حال پردازش و بسته‌بندی محصولات مورد نیاز حیوان خانگی شما هستیم. پس از ثبت سفارش، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود تا اطلاع‌رسانی شود که سفارش شما دریافت شده است. زمانی که سفارش ارسال شود، ایمیل دیگری با اطلاعات رهگیری دریافت خواهید کرد.

ارسال شده (SHIPPED): سفارش شما انبار را ترک کرده است. طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده، لینک رهگیری بسته نیز برایتان نمایش داده خواهد شد.

جستجوی موضوعات بر اساس دسته‌بندی‌ها

با ما در تماس باشید...

با ما تماس بگیرید

نمایندگان پشتیبانی مشتری ما اینجا هستند تا به شما کمک کرده و به سؤالاتتان پاسخ دهند

ساعات پاسخ‌گویی پشتیبانی مشتری:

شنبه تا پنجشنبه: ساعت ۹ صبح تا ۸ شب 
جمعه: ساعت ۹ صبح تا ۷ شب 

آدرس ما

دفتر مرکزی ما در تهران و آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان است.

استان البرز ، شهر کرج، گوهردشت ، فلکه اول ، نیکامال ، طبقه 8 ،  واحد 3

ساعات بازگشایی:

شنبه تا پنجشنبه: ساعت ۹ صبح تا ۸ شب 
جمعه: ساعت ۹ صبح تا ۷ شب 

مارا در نقشه پیدا کنید !